Jumaat, 20 Februari 2009

Tawaran Induk Koplo dari RM500

Stok Koplo Baru Tiba, Terus Dari Pusat Kuarantin TAWARAN DITUTUP BUAT MASA INI
Kami menawarkan harga ISTIMEWA jualan borong untuk Induk Koplo (iaitu sejenis baka kacukan jamnapari dengan kampung) dari Indonesia. Tawaran ini adalah melalui tempahan sahaja dengan pembelian minima 50 ekor dan akan dihantar terus ke ladang anda dari Pusat Kuarantin KLIA.

Anggaran berat purata: 20-25kg
Umur purata: 12-15 bulan

Harga tawaran ISTIMEWA : RM500 seekor
(Harga di atas tidak termasuk penghantaran)

Penghantaran ke mana-mana destinasi di Semenanjong boleh diuruskan, InsyaAllah.

Berminat hubungi kami untuk keterangan lanjut di talian 019-2231507.



Stok Induk Koplo Sedia Ada TAWARAN INI MASIH DIBUKA

Kami juga mempunyai stok sedia ada kira-kira 100 ekor kambing induk koplo di ladang kami . Ternakan ini telah tiba di negara kita dari Indonesia kira-kira 4-6 bulan yang lepas. Telah mengalami proses pemulihan dari 'stress' dan proses penggemukan serta pelabagi rawatan yang perlu, kini berada dalam keadaan sihat dan cergas, Alhamdulilllah!

Sebahagiannya telah juga diberi rawatan pelalian terhadap pneumonia, pembunuh utama ternakan kambing terutama di musim hujan/tengkujuh. Risiko kematian adalah dijangka rendah, InsyaAllah.

Nota: Sila klik di sini untuk mengenali kambing Koplo







Gambar-gambar induk dan dara Koplo

Harga tawaran kami untuk induk koplo yang telah dibela dan diberi rawatan di ladang kami adalah bermula dari RM650-RM800.



Penghantaran ke mana-mana destinasi di Semenanjong boleh diuruskan, InsyaAllah. Berminat sila hubungi Suhaimi di talian 019-2231507.

Tiada ulasan: