Khamis, 9 Disember 2010

Assalamualaikum semua.....

Assalamualaikum wm wbkh kpd semua pengunjung....

Alhamdulillah saya telah selamat kembali ke tanahair dari Tanah Suci Makkah semalam setelah selesai menunaikan Rukun Islam ke-5, iaitu fardhu haji. Terima kasih kepada semua yang telah mendoakan kesejahteraan dan keselamatan saya serta yang mendoakan agar ibadat haji saya diterima oleh Allah swt sebagai haji yang mabrur. Rasulullah saw bersabda yang bermaksud: "Haji yang mabrur itu tiada lain balasannya melainkan syurga".. 

Setelah lebih 45 hari tidah berpeluang ke ladang dan hanya mengharapkan pekerja menguruskan kambing-kambing saya, di samping bertawakkal kepada Allah swt,. hari  ini saya bercadang untuk menjengok ladang saya. Harap-harap kesemua kambing peliharaan saya sihat walafiat dan dalam keadaan terurus, InsyaAllah


Sekian.... Assalamualaikum wm wbkh!



Tiada ulasan: