Khamis, 23 Disember 2010

Lawatan Pemantauan

Assalamualaikum wm wbkh!
Semalam, Rabu 22hb Disember, saya sekali lagi berpeluang ke ladang kambing saya di Hulu Langat untuk menghantar bekalan petrol bagi kegunaan mesin chopper dan motosikal. Di samping itu, lawatan saya ini bertujuan untuk memantau keadaan kambing saya setelah saya mengubah pemakanan mereka. Dua hari lalu saya dimaklumkan oleh pekerja saya bahawa seekor induk mengalami sedikit ceret beret yang tidak kritikal, dipercayai kerana memakan terlalu banyak hampas soya. Walau bagaimanapun, nampaknya hari ini ia telah kembali normal dan dalam keadaan sihat walafiat.

Secara umumnya, keadaan kambing saya agak memuaskan berbanding dengan keadaan mereka kira-kira 2 bulan lepas. ...




Untuk artikel seterusnya, sila klik di sini

1 ulasan:

Ismail N berkata...

Selamat kembali dari menunaikan ibadat Haji. Saya amat kagum melihat bisnes ni. Tak sangka kambing2 mdapat layanan yg begitu baik sekali, kandang pun nampak lawa. Semoga usaha tuan sentiasa berjaya.